Сегмент FMCG (Товари народного споживання короткочасного використання) включає в себе продаж товарів повсякденного попиту. Це предмети особистої гігієни, косметика, побутова хімія, посуд зі скла, лампочки, батарейки, продукція з паперу та пластмаси, тютюнова продукція, а також всі продуктів харчування, включаючи алкогольну продукцію і напої.
Попит на товари народного споживання був, є і буде завжди. Зі свіжих тенденцій на ринку FMCG можна виділити оптимізацію виробництва за рахунок впровадження сучасних технологій, конкуренцію на внутрішньому ринку, пошук рішень для виходу на міжнародні ринки. Як стверджують аналітики, якщо інфляція в сегменті FMCG продовжить рости, купівельна спроможність споживачів досягне свого максимуму. Невелике уповільнення в розвитку даного напрямку спостерігається в обсягах продажів продукції. Тому при пошуку фахівців в FMCG наші рекрутери орієнтуються на гнучкість, орієнтацію в актуальних трендах і навички продажів. Зазвичай процес підбору фахівців в сфері FMCG в нашій компанії займає від 14 до 21 дня.
Рекрутингова компанія NRG регулярно займається підбором персоналу в сегменті FMCG на такі посади:
Серед компаній, для яких рекрутери NRG успішно реалізували проекти з пошуку і підбору фахівців і менеджерів у сфері FMCG, лідери ринку і бажані роботодавці для тисяч претендентів по всій Україні: Amway Ukraine, Avon, Beiersdorf Ukraine, Campari Ukraine, WINETIME, Henkel Ukraine, Nestle Ukraine, Unilever Ukraine, Tupperware, Mary Kay, Bic Ukraine, Jahn Jensen Group, Seldiko і т.д.
Примітка: з компаніями, які воліють не афішувати публічно роботу з рекрутинговими компаніями, дотримуються жорстких норм внутрішніх і зовнішніх комунікацій і взаємин, NRG співпрацює на умовах конфіденційності. Довіряючи вирішення важливих кадрових питань нам, ви отримаєте якісний оперативний результат.