Добрий день!
З вами я, Інна Воротникова, та мій дайджест.
Англійська мова стає все більш й більш затребуваною роботодавцями, особливо якщо мова йде про топові позиції та високопрофесійні. Компанії виходять на європейський та американський ринок й їм потрібні фахівці, які можуть принаймі зрозуміти партнерів, а в найкращому випадку – говорити з ними однією мовою. Ми також вивчаємо спеціфіку англійської мови в нашій сфері й вже в наступному випуску з’являться відповідні матеріали.
- Як змінюється бізнес-клімат в Україні під час війни?
- Що має бути в фокусі уваги HR у найближчі 2 роки.
- Як і навіщо будувати культуру визнання в компанії? Алгоритм дій та поради.
- Як подружитися з дедлайнами: досвід підприємців, політиків та військових.
- Навіщо писати, яких помилок уникати, що розповідати про бренд роботодавця, – все, що ви хотіли знати про створення контенту.
- 10 ризиків для психологічного здоров’я команди та як з ними працювати.
Віримо в країну, донатимо ЗСУ!
З повагою –
Інна Воротникова