Ринок медіа представляють друковані видання (газети, журнали) та електронні ЗМІ (телебачення, радіо, Інтернет). У зв’язку з активним розвитком інформаційного поля і постійно мінливими потребами людей отримувати інформацію, сучасна сфера медіа трансформується з неймовірною швидкістю: активно нарощує темпи Діджитал-реклама в інтернеті, преса також переходить в онлайн-формат. Набувають популярності крос-медійні формати, які розширюють аудиторію: подкасти, влоги. ЗМІ випускають нові продукти: дайджести, рейтинги, аналізи ринків і т.д.
«Примітно, що деякі великі компанії та некомерційні організації також вдаються до пошуку фахівців в сфері медіа. Це відбувається, коли компанія має намір завести блог і стати самостійним джерелом інформації для своєї аудиторії», – ділиться Інна Воротникова – директор компанії NEW RECRUITING GROUP.
Сьогодні медіа – це те, що постійно нас оточує і для того, щоб робити якісний продукт і контент, необхідні справжні професіонали.
Ми – рекрутингова компанія NRG знаємо, які якості важливі для фахівців медіаринку і готові допомогти в пошуку кадрів у сфері масової інформації.
Маємо досвід закриття проектів з підбору персоналу для роботи в ЗМІ на таких посадах:
Наші рекрутери успішно реалізували проекти для видавничого холдингу «Сьогодні Мультимедіа», активів StarLightMedia і ряду компаній, які побажали залишитися інкогніто.
Примітка: з компаніями, які воліють не афішувати публічно роботу з рекрутинговими компаніями, дотримуються жорстких норм внутрішніх і зовнішніх комунікацій і взаємин, NRG співпрацює на умовах конфіденційності. Довіряючи вирішення важливих кадрових питань нам, Ви отримаєте якісний оперативний результат.