Укр

Дайджест NRG Review_05 (76) 2021

Доброго дня!
З вами я, Інна Воротникова, та мій дайджест новин.
Я би хотіла поговорити про лояльність. Лояльність бізнесу до своїх працівників та відповідно у зворотному боці. Нещодавно побачила допис у фейсбуці про свіже дослідження Gartner, яке закликає роботодавців бути якомога більш
людяними і фокусуватися на емоційному досвіді співробітників. Так от Gartner пропонує нову модель EVP, яку вони назвали «людською справою» або «угодою з людиною». Ця модель будується на трьох основних принципах: бачимо людей, а не «працівників»; впливаємо на весь їхній життєвий досвід, а не тільки досвід роботи; беремо до уваги не
тільки функціональні потреби, а й емоційні враховуємо теж. Впевнена, що така модель буде робочою лише за умови взаємної вигоди, інакше не спрацює. А як вважаєте ви? Напишіть мені про це.

В цьому дайджесті:

  • Перший день в іноземній компанії. Короткий розмовник-порадник англійською для роботи в міжнародній компанії.
  • Як утримати нових співробітників? Зустрічайтеся з ними в їх перший тиждень роботи!
  • Ми все більше звикаємо до нової реальності: віддаленої роботи, зустрічей по зуму, віртуальних виступів. Лайфхаки з ефективної підготовки до онлайн-виступу.
  • Яка відповідальність за невчасну виплату заробітної плати? Відповідь юриста.
  • Керівництво для сором’язливої людини, як завойовувати друзів і впливати на людей з 4-х простих кроків.
  • Така хороша плітка: чому нам ніяк не обійтися без чуток і пліткарів?
  • Чи можна не відчувати провину жінці – матері, яка досягає кар’єрних успіхів? Останні дослідження говорять про те, що багато жінок як і раніше звинувачують себе, якщо не присвячують весь свій час сім’ї і дітям.
  • У цифровому світі, в який ми все більше і більше занурюємося, існують свої правила, які можуть вберегти наш цифровий простір. Щоб цього уникнути небезпеки, потрібно їх дотримуватися.
  • Ще про лояльність. Тільки 8% споживачів у світі є відданими прихильниками конкретного бренду, а 91% — легко перемикаються між марками. Кінець епохи лояльності? Як у 2021 році побудувати бренд, якому довірятимуть? Поради.

Хай прийдешнє літо буде багатим на добрі події.
Залишаємося на зв’язку.
З повагою
Інна Воротникова