Укр

Дайджест NRG Review_03 (74) 2021

Шановні друзі!
З вами я, Інна Воротникова, та мій дайджест цікавих новин. За минулий рік нам всім довелося суттєво змінити звички свого життя та значно скоротитисоціальні контакти. Мені не вистачає оффлайну, бо спілкування не через екран дозволяє побачити щирість, навіть прискорює досягнення домовленостей. А чого не вистачало вам протягом цього року карантину? Напишіть мені про це.

В цій добірці пропоную наступні теми:

  • Важливо. З ухваленням Верховною Радою України Закону про електронні трудові книжки нас очікують суттєві новації, що стосуватимуться практично кожного. По-перше, облік трудової діяльності співробітника, інших соціально значущих юридичних фактів, що стосуються тих, хто працює, буде відбуватися в електронному форматі. По-друге, пенсії за віком призначатимуться автоматично.
  • Емоційний стан, фінансові ускладнення та медичний аспект коронакризи — соціологічна компанія Gradus Research опублікувала велике дослідження суспільних трендів епохи COVID-19, зібране за результатами 24 хвиль опитувань.
  • Упродовж 2020 року в Європі відбулася значна зворотна міграція. Оцінно, 1,3 млн самих лише румунів повернулися до Румунії – це еквівалентно трьом розмірам другого завбільшки міста в Румунії. Політики в усій східній Європі роками скаржилися на «відтік мізків» – тепер «мізки
    повертаються». І що з ними робити?
  • Навіть найбільш продаваний бренд не може перетворитися в легенду одним помахом, і не завжди величезні вкладення можуть щось змінити. Мікеле Еудженіо Ферреро – один з найбагатших людей Італії, до кондитерської справи ставився трепетно і відповідально. Бувало, серед ночі будив свою дружину і давав спробувати ложечку нової шоколадної пасти або начинки для цукерок: «Як тобі? Смачно? Чого не вистачає?». Саме так створюються культові бренди.
  • Токсична поведінка одного менеджера надовго формує імідж усієї компанії. Зіпсована репутація коригується протягом року і потребує регулярних витрат у десятки і навіть сотні тисяч гривень. Як виправити та попередити токсичні прояви?
  • Вже рік, як ми живемо у режимі онлайн. Зустрічі в Zoom чи Google Meet стали для нас нормою, ми звикли планувати у календарях як великі наради, так і зідзвони з колегою для розв’язання мінімальних питань. В той же час після завершення відеоконференції буває відчуття втомленості.Такий стан навіть отримав назву Zoom fatigue. Що з цим з робити – читайте поради.
  • Пільги для співробітників це частина винагороди співробітника, але не в прямому грошовому вираженні. Це може бути медична страховка, опціони на акції або будь-які інші речі, запропоновані співробітникам. Які види пільг на робочому місці мають велику цінність для представників різних поколінь?

Залишаємося на зв’язку. Бережімо один одного.
Всім теплої весни.
Інна Воротникова